logo
  • Krijtersveld 5

  • B-2160 Wommelgem

  • 09:00 - 16:30

  • Maandag - Vrijdag

Meer informatie?
Vragen?

Wij helpen u graag verder!

Contacteer ons

Responsopvang

Elke marketeer hoopt op een positieve respons op zijn geplaatste advertentie of verzonden mailing. Dit vertaalt zich namelijk in een goede verkoop en dus positieve cijfers. Respondenten kunnen op verschillende manieren reageren: telefonisch, via het invulformulier op uw website, per fax of via de klassieke antwoordcoupon. Respons opvang moet snel en precies gedaan worden: des te sneller kan de respondent zijn pakje in de bus verwachten. Ongeacht het kanaal dat de respondent heeft gekozen, Postalux kan de afhandeling voorzien.

Telefonische Respons Opvang


Voor telefonische bestellingen staan onze callcenter-medewerker klaar om uw respondent kundig te woord te staan, te informeren over het product en te begeleiden bij het plaatsen van de bestelling. Voor elke respondent wordt in de database een persoonlijke fiche aangemaakt, zodat u later nog contact kunt opnemen.

Fax


Voor aanvragen via fax wordt het algemene nummer van Postalux ter beschikking gesteld. Wilt u liever een eigen nummer? Dit kan probleemloos door ons aangevraagd worden.

Antwoordcoupons


Voor antwoordcoupons die opgestuurd worden, stellen wij graag onze postbussen in België en Nederland ter beschikking. Wilt u een eigen postbusnummer, dan kan dat direct opgezet worden.

Digitale Respons Opvang


Ontvangt u graag uw bestellingen digitaal? De IT-afdeling van Postalux kan uw website een gemakkelijk te bedienen en snelle manier ontwikkelen om uw producten in uw persoonlijke database te importeren.


Kortom, Postalux kan de respons opvang via alle mogelijke kanalen aanbieden aan uw respondent. Voor elke manier van correspondentie heeft Postalux de gepaste oplossing of techniek klaarstaan. Bovendien staat Postalux erom bekend het opzetten van een dergelijk kanaal in zoveel mogelijk gevallen kosteloos uit te voeren.