logo
  • Krijtersveld 5

  • B-2160 Wommelgem

  • 09:00 - 16:30

  • Maandag - Vrijdag

Meer informatie?
Vragen?

Wij helpen u graag verder!

Contacteer ons

Callcenter Activiteiten

Op uw aanvraag kunnen klanten ook benaderd worden door ons callcenter: een zeer persoonlijke manier van contact met uw klant. Vaak is het openstellen van een informatienummer een belangrijk onderdeel van klantenservice. Postalux kan dit voor u uit handen nemen, met klantvriendelijkheid als basisbegrip.

 

Callcenter: klantvriendelijke tactiek

Callcenter activiteit is een bedrijfstak die u beter kunt uitbesteden aan gespecialiseerde mensen die beschikken over de nodige ervaring en technieken. Zij zijn in staat eerstelijns vragen over uw diensten en producten te beantwoorden. Ook noteren zij uw bestellingen en doen het nodige inzake opvolgingsacties, zoals brochures of extra productinformatie verzenden naar de prospect. Onze callcentermedewerkers hebben een gedegen opleiding en ervaring, en worden ondersteund door verschillende geautomatiseerde systemen.

Voordelige Expertise

Het opzetten van een callcenter binnen uw eigen bedrijf kan qua kostenplaatje al snel oplopen. Het is voordeliger om zulke diensten uit te besteden aan een bestaand centrum met expertise, zodat u zich kan toeleggen op wat echt belangrijk is. Bij Postalux' Callcenter krijgen uw klanten snelle en correcte antwoorden, worden ze professioneel te woord gestaan en kunnen uw klanten de informatie krijgen die zij verlangen, zonder uw eigen medewerkers te overstelpen met standaardvragen.